2012/09/08

Höstshoppa nu!

Idag skulle jag bara ut och kolla läget lite och jag hittade en hel del läckra nyheter. Björn Borg har riktigt snygga sportiga låga kängor. Dessa hittade jag på Anderbergs skor. Ville ha dem båda, men lyckades som av mirakel avstå. Skulle bara titta idag! Om du är osäker på vad du vill ha, gå bara ut och kolla läget först och låt det ta en stund. Känn inte att du måste få med dig nåt direkt. Ta gärna med dig en kompis som du tycker har en skön stil och snygga kläder. Det kan hjälpa dig att komma igång. Min bästa sidekick när det gäller kläder är helt klart min fru, även om vi inte alltid gillar samma saker.

 

 

Bruna skor, schalar i massor och grova kavajer i murriga färger verkar vara jättehett i år. Här är en riktigt snygg och enkel kombo från Bröderna Johansson i Varberg. En av mina många favoritbutiker.

 

 
Ok, jag kunde inte hålla mig. När jag kom till MQ så sprack min köpmoral! Den här gudomliga halskreationen från Emilio och kavajtröjan från MQ's eget märke Bläck kunde jag inte motstå. Färgglada gula chinos från Dobber halkade bara med tillsammans med en båthalsad bomullströja från Emilio. Nåja, can't win them all, men jag är helnöjd! Och ja, prislapparna är borta nu:)
 
 

Free your mind!!!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar