2013/02/08

Det ska bli en ny cykel i vår

Nu får det vara nog. Jag har inte köpt en ny bra cykel sen 1980! Jag har haft ok cyklar efter det, men det har aldrig riktigt känts kul att cykla eftersom de alltid har haft något fel. Det har kärvat lite, eller varit rostigt eller svajigt. Nu när jag snart fyller femtio är det banne mig dags. Alla turer upp till nån mil borde man ju kunna ta cykeln till. Men sen är det ju det där att man bor på västkusten. Hårda vindar, regn och snöslask. Men jag har lösningen på det också. Låt mig presentera den perfekta cykeln som kan ersätta bilen säkert till 95%!

En Aerorider är väl cyklarnas cykel
Aerorider i silver
Underbart lekfull Leiba Classic
Praktisk och kul, kanske inte så sexig
Den här är ju en våt dröm
En Ferrariröd Challenger
Nu får jag snart gåshud
Eller en supercool Leiba X-treme

Look out in Varberg!

Free your mind!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar